Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

REJESTROWANIE KORESPONDENCJI

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych klientów
 Starostwa Powiatowego w Raciborzu

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

 

  1. Administratorem Państwa danych osobowych zbieranych i przetwarzanych przez Starostwo Powiatowe w Raciborzu jest Starosta Raciborski z siedzibą w Raciborzu,
    Plac Stefana Okrzei 4, e-mail:
  2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z wyznaczonym przez Administratora, Inspektorem Ochrony Danych, e-mail:
  3. W Starostwie Powiatowym w Raciborzu, Państwa dane osobowe przetwarzane będą w procesie: "REJESTROWANIE KORESPONDENCJI" w celu rejestracji korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Starostwa Powiatowego w Raciborzu.
  4. Osobami, których dotyczą dane przetwarzane w procesie są strony postępowań prowadzonych w ramach realizacji zadań powiatu.
  5. Podstawą przetwarzania danych osobowych w procesie jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) tj. Ustawa z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym t.j. Dz. U z 2017, poz.1868 z późn. zm.
  6. Państwa dane osobowe mogą być przez Administratora udostępniane innym podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa.
  7. Odbiorcy danych osobowych zostaną zobowiązani do zachowania poufności w procesie ich przetwarzania..
  8. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z kategorią archiwalną według Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r.  w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych..
  9. Mają Państwo:
    a)    prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO);
    b)   prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO),  z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
    c)    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  10. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

Redakcja strony: REJESTROWANIE KORESPONDENCJIRejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 218