Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

ARCHIWUM ZAKŁADOWE

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych klientów
 Starostwa Powiatowego w Raciborzu


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych zbieranych i przetwarzanych przez Starostwo Powiatowe w Raciborzu jest Starosta Raciborski z siedzibą w Raciborzu,
    Plac Stefana Okrzei 4, e-mail:
  2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z wyznaczonym przez Administratora, Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: 
  3. W Starostwie Powiatowym w Raciborzu, Państwa dane osobowe przetwarzane będą w procesie: "ARCHIWUM ZAKŁADOWE" w celu udostępnienia dokumentacji archiwalnej przechowywanej w Archiwum Zakładowym Starostwa Powiatowego w Raciborzu do celów naukowo-badawczych.
  4. Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj.: ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
  5. Państwa dane mogą być udostępniane innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Odbiorcy danych zostaną zobowiązani do zachowania danych osobowych w poufności w procesie ich przetwarzania.
  6. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych przez okres pięciu lat od dnia zakończenia celu w jakim były przetwarzane.
  7. Podanie przez Państwo danych osobowych wynika z przepisu prawa. Konsekwencją niepodania określonych danych będzie brak możliwości realizacji usługi wskazanej jako cel przetwarzania.
  8. Mają Państwo:
    a)    prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO);
    b)    prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(art. 16 RODO);
    c)    prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    d)    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
    e)       prawo do usunięcia danych osobowych, jeżeli zgoda została cofnięta i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania (art. 17 RODO);
    f)     prawo do przenoszenia danych osobowych, jeżeli przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO)
  9. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

Redakcja strony: ARCHIWUM ZAKŁADOWERejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 2346