Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Analiza satysfakcji Klienta

  Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
Kategoria: Analiza satysfakcji klienta [ 19 ]
TA Badanie poziomu satysfakcji klienta za 2017r.pdf TA Badanie poziomu satysfakcji klienta za 2017r.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 30
18-08-13 10:29
Świerk-Bara Dominika
94.26KB
TA Informacja zbiorcza z badań satysfakcji klienta 2016r.pdf TA Informacja zbiorcza z badań satysfakcji klienta 2016r.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 40
17-04-06 11:40
Świerk-Bara Dominika
388.32KB
Raport z badań poziomu satysfakcji klienta Starostwa Powiatowego w Raciborzu w 2015 r. Raport z badań poziomu satysfakcji klienta Starostwa Powiatowego w Raciborzu w 2015 r.
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 84
16-04-06 09:11
Kunicka Karolina
369.23KB
Raport z badań poziomu zadowolenia klientów Starostwa Powiatowego w Raciborzu we wrześniu 2014r. Raport z badań poziomu zadowolenia klientów Starostwa Powiatowego w Raciborzu we wrześniu 2014r.
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 444
15-01-26 11:49
Kunicka Karolina
3.63MB
Raport z badań przeprowadzonych na temat poziomu zadowolenia klientów z usług świadczonych w Starostwie Powiatowym w Raciborzu w 2013r. Raport z badań przeprowadzonych na temat poziomu zadowolenia klientów z usług świadczonych w Starostwie Powiatowym w Raciborzu w 2013r.
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 319
13-11-25 14:04
Świerk-Bara Dominika
1.19MB
Raport z badań poziomu zadowolenia klientów Starostwa Powiatowego w Raciborzu przeprowadzonych przez PWSZ w Raciborzu w okresie maja - czerwiec 2012 r. Raport z badań poziomu zadowolenia klientów Starostwa Powiatowego w Raciborzu przeprowadzonych przez PWSZ w Raciborzu w okresie maja - czerwiec 2012 r.
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 482
12-11-05 12:36
Kunicka Karolina
2.92MB
Raport z badań poziomu zadowolenia klientów Starostwa Powiatowego w Raciborzu przeprowadzonych przez PWSZ w Raciborzu w czerwcu 2011r Raport z badań poziomu zadowolenia klientów Starostwa Powiatowego w Raciborzu przeprowadzonych przez PWSZ w Raciborzu w czerwcu 2011r
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 318
12-10-21 21:17
Kunicka Karolina
2.9MB
Raport z badań poziomu satysfakcji klienta Starostwa Powiatowego w Raciborzu przeprowadzonych przez PWSZ w Raciborzu w okresie czerwiec - lipiec 2010r Raport z badań poziomu satysfakcji klienta Starostwa Powiatowego w Raciborzu przeprowadzonych przez PWSZ w Raciborzu w okresie czerwiec - lipiec 2010r
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 291
12-10-21 21:15
Kunicka Karolina
642.19KB
Raport z badań poziomu satysfakcji klienta Starostwa Powiatowego w Raciborzu przeprowadzonych przez PWSZ w Raciborzu w okresie kwiecień - maj 2009r Raport z badań poziomu satysfakcji klienta Starostwa Powiatowego w Raciborzu przeprowadzonych przez PWSZ w Raciborzu w okresie kwiecień - maj 2009r
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 438
12-10-21 21:15
Kunicka Karolina
222.38KB
Analiza satysfakcji klienta za II półrocze 2008r Analiza satysfakcji klienta za II półrocze 2008r
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 334
12-10-21 21:14
Kunicka Karolina
155.67KB
Analiza satysfakcji klienta za I półrocze 2008r Analiza satysfakcji klienta za I półrocze 2008r
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 267
12-10-21 21:11
Kunicka Karolina
159.7KB
Analiza satysfakcji klienta za II półrocze 2007r Analiza satysfakcji klienta za II półrocze 2007r
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 275
12-10-21 21:13
Kunicka Karolina
155.62KB
analiza satysfakcji klienta za I półrocze 2007r analiza satysfakcji klienta za I półrocze 2007r
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 284
12-10-21 21:10
Kunicka Karolina
322.42KB
Analiza satysfakcji klienta za II półrocze 2006r Analiza satysfakcji klienta za II półrocze 2006r
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 269
12-10-21 21:13
Kunicka Karolina
313.76KB
Analiza satysfakcji klienta za I półrocze 2006r Analiza satysfakcji klienta za I półrocze 2006r
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 272
12-10-21 21:10
Kunicka Karolina
215KB
Analiza satysfakcji klienta za II półrocze 2005r Analiza satysfakcji klienta za II półrocze 2005r
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 251
12-10-21 21:12
Kunicka Karolina
202KB
Analiza satysfakcji klienta za I półrocze 2005r Analiza satysfakcji klienta za I półrocze 2005r
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 269
12-10-21 21:09
Kunicka Karolina
271.5KB
Analiza satysfakcji klienta za II półrocze 2004r Analiza satysfakcji klienta za II półrocze 2004r
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 284
12-10-21 21:12
Kunicka Karolina
170KB
Analiza satysfakcji klienta I półrocze 2004r Analiza satysfakcji klienta I półrocze 2004r
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 308
12-10-21 21:09
Kunicka Karolina
202.5KB

Redakcja strony: Analiza satysfakcji KlientaRejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 1559