Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

ZGŁOSZENIE EMISJI ZANIECZYSZCZEŃ Z INSTALACJI

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych klientów
 Starostwa Powiatowego w Raciborzu

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych zbieranych i przetwarzanych przez Starostwo Powiatowe w Raciborzu jest Starosta Raciborski z siedzibą w Raciborzu, Plac Stefana Okrzei 4,
    e-mail:
  2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z wyznaczonym przez Administratora, Inspektorem Ochrony Danych,
    e-mail: 
  3. W Starostwie Powiatowym w Raciborzu, Państwa dane osobowe przetwarzane będą w procesie: „ZGŁOSZENIE EMISJI ZANIECZYSZCZEŃ Z INSTALACJI” w celu: realizacji usługi związanej z przyjęciem zgłoszenia instalacji związanej z wprowadzaniem gazów lub pyłów do powietrza lub przyjęciem zgłoszenia instalacji wytwarzającej pola elektromagnetyczne.
  4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązku wynikającego z przepisu prawa tj. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
  5. Na podstawie obowiązujących przepisów prawa Państwa dane będą udostępniane innym podmiotom: uprawnionym organom administracji publicznej oraz powołanym w postępowaniu biegłym. Wymienieni odbiorcy danych zostaną zobowiązania do zachowania danych osobowych w poufności w procesie ich przetwarzania.
  6. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych przez okres dziesięciu lat od dnia zakończenia celu w jakim były przetwarzane.
  7. Obowiązek podania przez Państwo danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów prawa.
  8. Mają Państwo:
    a)  prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO);
    b)  prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(art. 16 RODO);
    c)  prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO),  z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
    d)  prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  9. Nie przysługuje Państwu:
    a)  prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);
    b)  prawo do przenoszenia danych osobowych (w związku z art. 20 RODO);
    c)  prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest wykonywanie obowiązku prawnego.
  10. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

Redakcja strony: ZGŁOSZENIE EMISJI ZANIECZYSZCZEŃ Z INSTALACJIRejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 216